aslikls3 Drryy ben de montessor yatak alacağım o yüzden böyle bir beşik almak istedim açıkcası hem de güzel görünüyor biraz da heves ettim :)
Drryy aslikls3 öyle modeli çok güzel ama gerçekten 6 aydan sonra aşırı tehlikeli benimkide normalde 2 yaşa kadar yatabiliyor du ama uyku eğitimi verince hemen odasına alacağım Buda yaptırdığım yatak https://i.imgyukle.com/2019/12/09/R1VPHj.jpg
Merryy aslikls3 benim eşimde sepet beşik alcam diye tutturdu canım benimde çok hoşuma gidiyor kullanışsız diyorlar bende arada kaldım birde benim yerimde yok hiç ama geçen sizin attığınız gibi beşik gördüm nette dolanırken eşime gösterdim bu daha iyi dedi oda kademeli 2 yaşına kadar kullanılıyor yazıyor ama kullanan var mı bende merak ediyorum açıkçası benim baktığımda buydu https://www.hepsiburada.com/babybee-cosy-kademeli-anne-yani-dogal-sepet-besik-krem-p-HBV00000F8ODB?magaza=Hepsiburada
aslikls3 Merryy canım benim attığımla aynı örtü değişikliği var ölçüsü şekli her şeyi aynı buna da baktım ben
setenay-92 aslikls3 bende çok istedim aslında ama 1 yaş yazılanlarda bile yatamıyormuş bebekler hemen buyuyorlar. Sanırım anne yanı beşiği alıcam büyük olanlardan
aslikls3 Drryy ayyy ne güzel biz de 24+2yiz ilk bebişimiz bakalım hayırlısı ile doğarlar inşallah sağlıklı sıhhatli :))
EbruIrmakAhmet aslikls3 ya bu tarz beşikler çok güzel insanın içi gidiyo ama 2 yaş falan hikaye 6 ay bunların ömrü bebek kalkmaya başladımı uyandığı an atar kendini Allah korusun