Ben de 6 haftalık gebeyim çarş perş ve cuma günü hafif pembemsi kanamam vardı doktora gittim kasık ağrılarım ve bel ağrım var dedim progestan verdi günde üç kez ağızdan alıyorum yerleşme kanamasımıydı düşük tehlikesi mi anlamadım çünkü kesede problem yoktu düşükte olmayabilirdi anlayamadım valla