Ben 32 haftalık hamileyim doktorum 30. Hafta da sıkıntı yaratmayacak kadar az bir şekilde kireçlenmenin bağışladığını hatta bunun normal olduğunu söylemişti. Yarın tekrar kontrole gideceğim Erken Doğuma ya da bebek gelişimine engel olur mu diye endişelerim var. Ne zaman başlarsa sıkıntı oluşturur,herkeste oluşuyor mu, önleyecek ya da tedavi edilecek bir çözümü var mı bilenler varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.