Kızlar kesinin içinde band çıktı doktorum kalın ve bir tane oldugu ıcın problem yaratıcagını dusunmuyorum takıp edıcez dedi. Eve geldim internette okudum bunun bir sendromu varmış bebek dolandıgında gelışım duruyor el ayak dudak gibi yerlerde gelişim geriliği oluyomuş başına gelen ve bunu duyan var mı 😥