Eceklc Ben de 2018 yılında evlenip 1 ay sonra hamile kaldım. (26 yaşındaydım) Aynı senin gibi düşüncelere kapıldım istemiyorum napacağım çok erken. Daha kendimi çok küçük hissediyorum tarzında. Eşim de tam tersi yaşı olduğu için istiyordu. Ben 26 o 36 yaşında. Sürekli olumsuz şeyler isteye isteye 3. kontrole gittiğimde 6 haftalıkken öldüğünü öğrendim karnımda ve ikizlermiş. Kürtaj oldum. Ve çok pişman oldum onu istemediğim için kendime kızdım hep. 4 ay sonra yine hamile kaldım. Bu sefer 8 haftalıkken karnımda öldüğünü öğrendim. Yine kürtaj oldum. Kürtajdan sonra da rahim ameliyatı oldum bir de. Hep kendimi suçladım istemediğim için. Şimdi 27 yaşımda 3. hamileliğimi yaşıyorum ve 18 haftalık oldum. Kan pıhtılaşmam olduğu için bebeklerim hep karnımda ölmüş. Her gün kendime kan sulandırıcı iğne yapıyorum.Hep dua ediyorum. Çok istiyorum. Lütfen sen de olumsuz düşünme bebeğin de senin yaşamış olduğun üzüntü ve stresi hisseder.