Feriha Haftamdayım hamile kalmadan önce kulandığım biraz pahalı olan regenesis. Kullanıyordum. Sağlık ocağında kullanmayın dedi hemşire fakat Doltorum devam edebilirsiniz dedi. Bende folbiol ve benexol b12 kullanmaya başladım ücreti diğerine göre daha iyi. Devam etmelimiyim tecrübeli annelerimiz
Dkktlbsra Feriha 25 haftalığım hala kullanıyorum folik asit ben decavit kullanıyorm fiyatı gayet makul