Dileksezgin Arkadaşlar nomalmi acaba bilmiyorum hastaneye de gitmek istemiyorum hemen yürürken çok zorlaniyorm hatta bacağımı dahi açmakta zorlaniyorm bide çok sancı giriyo sizde de bu durumu yaşayan varmı acaba