İkisini de kullanmış biri olarak ben tahta Heyner beşik diyorum. Oğlum sallanmak istiyor park yatakta sallamak çok zor oluyor benim açımdan. Heyner beşiğin anne yanı olması da çok büyük avantaj özellikle lohusalık döneminde yatağından kalkmadan bebeğini alabiliyorsun. Şimdilerdeyse tam benim hizamda olduğu için yatağı, gece emziği düştükçe vermeye kafamı bile kaldırma gereği duymuyorum. Aşırı rahatlık olduğunu düşünüyorum