Bende kendım süslüycem inşlh cuma günü 10 da hastane de olucam bakalım ortaya doğaçlama nasıl biley cıkıcak bilmıorm hediyelıklerını kapı süsü vs ztn kendım yaptım herseyını bu sefer sadece balon almadım harfli bayraklar aldım ismini asıcam yatağın basına yada masanın üstüne masa yapmayacaktm aslında sonra sebil falan var bende diyince arkdsm süslü bi kolan ya şişem iki çeşit hediyelık olcak aslında iki tane kapı süsümüz var bakalım çiçekçi tanıdığımdan da pembe tül aldım kapıya bide yatağın üstünden yanlara sarkıtıcam sadece bi tane de baş harfi parlak helyumlu balonlar varya ondan var onu kullancam masa örtüsü daha bende ayarlayamadım 🙈 bebek beşiği içinde pembiş fiyonklu tütüsü var onuda arkdsm vermişti almadım bide takı yastığı yaptım 🥰