Herkese merhaba 39+3 olduk bugün doktor muayenem vardı nstde sancı yok 2 cm açılma var bebek kanala inmemiş dedi gönderdi doktor ancak çatı muayenesi sonrasında belimde Bi ağrı oluştu ve geçmiyor doğum mı başladı acaba yaşayanlar var mı cevap verirseniz çok sevinirim