hk0909 Urstls Merhaba, daha çok yeni olduğu için kimse yazmamış sanırım. Farkında olmayan anneler bile vardır 🤗🤗 Ne zaman öğrendiniz hamileliğinizi ?
aminezehra Urstls Ben bu sabah öğrendim idrar testinde :) yarın doktor randevum var inşallah ☺️ Son adet tarihim 8 kasım ☺️
Zynp01 hk0909 bn pazar öğrendim idrar testiyle. Ama kese görünmedi sanırım geç döllenme yarın tekrar kan vercem artmş mı beta diye inş artmıştır
hk0909 Urstls Bende çarşamba günü öğrendim. Keseye bakmadı doktorum görünmeyeceği için. Çarşamba gününe randevu aldım tekrar gideceğim inşallah gözükür bebişim 🥰
iremylmz Urstls Urstls ben 4 haftayı bitirmeden fark ettim çünkü çok planlı ilişki ve adet dönemi yaşadım yani aşırı planlayıcı olduğum için test bile yapmadan biliyordum hamile olduğumu 😂🙈 suan 6+4 üm inşallah hepimiz için sağlıklı ve kolay bir süreç olur ♥️ Allah yardımcımız olsun.
hk0909 Urstls çok yeni olduğu için insan hep korkuyor ya kese olmadıysa ya kalp sesi yoksa diye 😊 Belirtileriniz başladı mı
Urstls hk0909 bende göğüs hassasiyeti var ara ara hafif mide bulantısı ve baş dönmesi oluyor sende var mı
Gunel95 hk0909 Aynen ya 1 hafta sonra gidecegim doktora hep sorular var aklimda Insallah guzel olur herwey
Yenianne_ hk0909 ayyyy bu korkular bendede var bide ben 2ocakta öğrendim idrar testinde gecen pazarteside aile hekimine kan verdim betam 4356 cikti bazi bilmisler betan düşük bos gebelik olabilir demesinler mi yarin tekrar kan vericem korkuttular beni
Nurorhn Urstls Merhaba Bende daha çok yeniyin 3+6 dayım. Gebelik pozitif iki kez kan verdim. Fakat sadece kramplarm oluyor sizdede oluyorm ozellikle gece adet sancisi gibi yasiyorumm 😊 Bu arada Hayirli Olsun yeni ògrenen Herkese 🥰
fatmanurdas K16O26 bende şuan tam 5 haftalık oldum gecen hafta hastaneye gittim son regl tarihimden hesaplandıgında 6 haftalik dedi ultrasyonla bakinca kesemi gordu ama cok kucuk en fazla 4 haftalik dedi
OlgaArslan Urstls 6 haftayı beklemek istedim o yüzden daha gitmedim görmedim ☺️ Çarşamba randevum var inşallah görürüz 🤗
Berfin_kycn Urstls bende 5+5 ken keseyi göremedim çok üzüldüm meğersem doktor anlamıyormuş izinli olduğu için doktor o kadın gelmiş sonra 6+1 ken gittim doktorum dedi kese var bebek bile var çok mutlu oldm hemen moralini bozma
Urstls Yok zaten benim daha erken olduğu için göremedim 4+4 de gitmiştim haftaya bu hafta gözükebileceğini söyledi cumartesi gidicem. Ama sabırsızlanıyoruz işte kese olunca daha garanti hissediyorsun :)
hk0909 Urstls Kesinlikle randevu alırken bile heyecanlandım çarşamba heyecandan uyuyamam şimdi kesin 😂
Urstls hk0909 her Döneminde ayrı heyecanlar olucak heyecan olması daha güzel oluyor ama kaç kere daha yasanılacak bu dönemler :) aynı heyecanı paylaşmak da mutluluk veriyor bu şekilde:)