Berilay yok canım öyle bişey. Ben ilk gebeliğimde deli gibi çilek aş erdim bulamadık. Komşumun kızı bir kaç tane bulup gelmiş kıza sarılırken bogacaktim resmen kendini zor kurtardı 😁 o gelen çileği nasıl yedim anlatamam elim yüzüm hep leke oldu yani 😁😁 hiç de bişey olmadı çocuğuma. Bizim burda da başkasının malını gizli gizli yersen leke olur derler her yörenin farklı hurafeleri var yani