Anrebasum Merhaba arkadaşlar diş etlerimde acayip şişme ve çekilme var aci içindeyim😔 Önceden de diş eti sorunum vardi ama artik şişlikler beni çok korkutuyo. 17 haftalik hamileyim. Acaba ümraniye de önerebileceğiniz hamilelik döneminde tedavi oldugunuz bir hastane/doktor var midir? Önerilerinizi bekliyorum. Dis eti sorunu olanlar nasil aştiniz😔😔😔
Deletedmom00260 Benim de diş etim şişti, hiçbir şey yaptırmadım ne olur ne olmaz diye.Kadın doğum doktorun uygun görürse eğer yazı veriyor diş tedavisi yaptırabilir diye. O evrakla istediğin diş hekimine gidip tedavini yaptırabilirsin.
Anrebasum Deletedmom00260 Karanfil yagı oneriliyor omu deneyecegim bugün insallah indirir şişlerini; tesekkurler😊
Anrebasum Vnsgb Bugün daha iyi markalarla yeniledim diş firca ve macununu ; insallah biraz ferahlar duzenli kullanimla tesekkurler😊