biranne37 Bugün kontrole gittim Bebeğim 1kilo 200 gram , 36 cm 😍😍 çatlak oluşumum olmadı fakat babenin kremini oluşsa dahi önlemek adına kullanmamı istedi kızlar çok mutluyum ama Bebeğim poz vermedi malesef plesantaya çok yakın iki aydır görüntü alamıyorum 🤔
Ftszgn biranne37 bugun 27 oldum gecen hafta 951 gr 35 cm di 😍 bizim de asla yüzünü gostermiyor eliyle ya da ayaklari ile kapatiyo🤣🤭
Ftszgn biranne37 hele detaylı da asla dönmedi yuzunu sonunda kizdi yandan kızgın bi poz alabildik surekli hareket halinde net alamiyor doktor😂 cok merak ediyorum sıpam benimmm
biranne37 Ftszgn evet inanın bende öyle gün yaklaştıkça insan daha da sabırsızlanıyor 😍🙏 sağlıkla gelsinler inşallah