Mrv_ycgl bugün kullanici yorumlarını okurken onu da gördüm 😂 valla ben kendim rahat edemem gibi düşündüm onla kayabilir birde kalin diye 😐 ama deneyip görmek lazim 😁 orkid gece uzun normalde adetken bende taşma yapabiliyordu yogun gunlerde sezeryan sonrasi kullanışlı olmaz diye artik bebek beziydi hasta beziydi gezeriz 1 hafta😆