Suheda Zehrraaa sizde şeker problemi varmı bakildimi hic sekerinizr genelde annede seker sorunu varsa olabiliyomus bebegin ileride olmasi
MuratZeynepDiner Zehrraaa hiç bir sorın olmuyor bendede var doktor sadece biraz kilolu olur dedi ama dün gittiğimde haftasıyla uyumlu hale geldgni söledi.benm arkadsmda aynı durum vardı şeker yüklemsinde şekeri cok az cıktı 3800 doğum yaptı içiniz rahat olsn☺
-gyns- Suheda Hocam bazen şeker, bazende üzerine adet görme diye bir durum var ya.. Ondan dolayıda olabiliyormuş.. Siz adetin son tarihine göre hesaplıyorsunuz ama döllenme öncesinde olduğu için böyle bir bu durum olabiliyormuş..
-gyns- Suheda Hocam söylediğim yanlış anşıldı galiba.. Tabi şekerede bakılmalı.. Şeker olan annelerin bebekleri normal bebeklere göre yüksek oluyor.. Ben diğer ihtimali söylemek istedim🙃
Retina BENim doktodumda ailede iri bebek geçmişi varsa anne yada baba iri doğmuşsa bebekte iri olabilir dedi.benimde 10 gün ilerde şeker yüklemesi istemedi.bende 4,5 kg doğmuşum.