Erva-1 bende 27den 34 e kadar kullandim istemeye istemeye😭 ama erken dogsa cok daha kotuydu.. birakinca da kasilmam oldu ama 38+2 de geldi kizim.. bol su iç yat.. ztn haftan da iyi dogsa da bisey olmaz Allahin izniyle.. 1 yasina girdi kizim masallahi var bi olumsuz etkisini gormedim insallah karnimdayken zarari olmamistr.. ama o kdr cok adalat kullanan varki.. napalm Allah beterinden korusun..