Erva-1 canım ben serklajlıyım. Hep yatıyordum çok gezmiyoduö. 29 haftaya geldik sancılanmaya basladım nst girdim 60 falandı doktor 3 progesyan iç yat dedi sonra sancılarım hiç geçmedi bebekte çok asağıdaydı kanala kafasını sokuyorrdu. Bazen sancım çıkıyor bazen çıkmıyordu. 32. Haftaua geldik bu sefer asırı sancım çıktı 100 yani geceleri uyuyamıyorum ayrıca o adalat verdi içtim. Sonra Hastaneye gittim sancıyla yine serum falan verdiler durmadı açılmamda olunca almak zorunda kaldı. 32+6 da doğrıdm