Belki benim sorunumu bilirsiniz çok kez paylaştım benim şeker yüklemem erken haftada 10.haftamda yapılmıştı 1.saat çok yüksek çıkmıştı diyetisyene gittim diyet verdi resmen doğum Doktoru genetik şeker var sende dedi şok oldum daha önce o kadar kan verdim 3 aylık şekerime bakıldı temizdi, dahiliye doktoru bütün sonuçlarıma baktı sende şeker yok dedi vucut Bi anda farklı tepki vermiş olabılır dedi idrarda şeker çıktı dedim hamilelikte olabılır dedi yine de endokrolojiye yönlendireyim 1 hafta takip yapsın ama şeker yok dedi bastıra bastıra o kadar sevindim ki Allahıma bin şükür persembe de randevu aldım endokrolojiye Allahım İnşAllah o da güzel şeyler söyler Rabbim hepimize şifa versin 🤲 🤲 🤲 🤲 🤲 🤲 hastane korkum vardı bunu için de psikologa en kısa zamanda git ihmal etme dedi mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim