Alyami Cansuacar bende bu sorunun cevabını arıyordum 😊geçen cuma ilk doz yapıldı sağ koluma şişkinlik kızarıklık ve acayip kaşıntı var dokunamıyorum da bende niye geçmiyor diyordum normalmis demek 😊😊