Kızlar o kadar şey sürdümki suratıma bildiğiniz gibi değil 3 aydır yanağımda bir sürü kocaman bir türlü geçmek bilmeyen sivilcelerim vardı. Artık sinirlerim bozuluyordu fondoten sürüyodum bu sefer pütür pütür oluyordu yanağım ve ilk defa yanağımda sivilce çıktı o şekilde sonra fark ettimki ne zaman çok su içsem sivilcelerim azalıyordu kışın malum havalardan su içemiyoruz şu son günlerde 2 ve 3 litre arası su içmeye başladım bi baktım yanağımdaki sivilceler git gide kayboluyor anladımki su içmek gerekiyormuş en doğal tedavi yöntemi ben kendim buldum bu tedaviyi bi zararıda yok ne dolsa boşuna kozmetik ürünlerine para harcamayın hanımlar su içmekte çok yararlı hem sağlığınıza hem bebeğiniz için 🥰