Akman89 şöyle anlatayım gece 3 de hastaneye gittiğimde açılma çok azdı, dayanamadım 7 de bidaha gittik hala öyle saat 3 den sonra hiç açılma olmamış bile. Ebe tekrar eve yolluyordu, eşim yatışını yapalım evde acı çekiyor elimden bişey gelmiyor dedi yatışımı yaptılar hemen teyzemi aradım ota duayı okuyup suya koydu. Ebe yarım saat sonra kontrole geldiğinde şok oldu benim açılma bianda tam olmuş, suyum geldi. 15 dakikada doktoru bekledim, doktor önlüğünü giydiği gibi doğuettu. Ben ota okunan duanın gücüne inandım, çünkü ebe jet hızında oldu ben seni 4 5 e kadar sancı çeker sonra sezeryan olursun diye bekliyordum dedi :)