BurcuYeniAnne 30 haftalık hamileyim sürekli karın bölgesinde kaşıntı oluyor. Yağ sürüyorum geçiyor . Bu durumu yaşayan var mı ?.
hunerirem BurcuYeniAnne tabiki vardır ben de çok yaşadım hala yaşıyorum 29 haftalıktım kaşınmaya başladım 1 hafta sonra çatlamaya başlamıştım hala da çatlıyorum 😄 kaşımamaya özen göster canım çok dayanamayacak gibi olunca avcunun içiyle ovala iyi geliyor
BurcuYeniAnne hunerirem teşekkür ederim 😊 Benim nerdeyse her gün yağ sürüyorum ovuyorum anca öyle geçiyor . Karın bölgesi geriliyor herhalde ondan
hunerirem BurcuYeniAnne aynen öyle yağını eksik etme de seni rahatsız etmesin çatlasan da çatlamasan da önemli değil onlar bebiklerimizin hediyesi ☺️
BurcuYeniAnne hunerirem evet.şükürler olsun 😅 ben takılmıyorum öyle şeylere 🤗 de çok kaşıntım vardı normal mi acaba diye sordum
hunerirem Zehra321 illaki çatlıyor ama kaşımadıkça azalıyor ben ilk başlarda çok kaşıyordum göbeğim soy ağacı gibi oldu sonra kaşımayı bırakınca küçük ince çizgi şeklinde oluyor çatlaklar