Herkese iyi günler dilerim, merak ettiğim bir konu var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Biz 3 aydır korunmasız olarak birlikte oluyoruz fakat henüz amacımıza ulaşmış değiliz :) Benim merak ettiğim adetim düzenli, ovulasyon testini deniyorum 2 gün üst üste pik oluyor ertesi gün doğal olarak silinmeye başlıyor. Bu yumurtanın kesin olarak çatladığını gösterir mi? Yani yumurtam çatlamıyor olabilir mi? Çatlama olup olmadığını illa doktor kontrolünde mi öğrenebiliriz yoksa bu tarz testler bize doğru sonuç verebilir mi? Kafamda acaba çatlamamı gerçekleşmiyor diye düşünceler oluşmaya başladı. Bunu bilme imkanımız var mı? Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi ? :)