Emikkca kesinlikle boşver dinleme kuzenimin bebegi 40 hastalıkken 2,530 gram doğdu Allah’a çok şükür hemen toparladı kendini Rabbim acılarını göstermesin evlatlarımızın 🙏🏻 Haftamıza gelelim ciğerleri gelişsin yeter boşver kiloyu doğunca anne sütü ile beslenir kilo alır. Şimdiki anneler bende dahilim buna devamlı kontrole gidiyoruz haftasına uyumlu mu değil mi vs biliyoruz eskiden öyle miydi ? Büyüklerimiz Doğumu evde yapmış biz ise doktor arıyoruz ısrarla o kötü bu iyi diyoruz çok takıntılı olmamak gerek aslında beni annem 7 aylıkken doğurmuş hep ne doktor görmüş ne başka birşey ama çok şükür yaşıyorum 🙏🏻 O yüzden kiloya boya önem verme Canım ben vermiyorum artık hem zaten ultrasonlar yanlış ölçüyor 😘😘