Muneweralp Ummugulsum_44 5. Aya kadar falan rahat davranabilirsin zaten sonralarda yatamayacak hale geliyorsun o seni engelliyor istesende yatılmıyor
Ummugulsum_44 Muneweralp tam 4.5 olduk bugün inşaAllah karnıma yatmaktan korkuyorum zaten inşaAllah sağlıcakla gelirler
Sahra-34 hilal_yener Rabbim size iyilik versin inşallah. Kan değerleriniz nasıl. Kansızlıkta nefes problemi yapar
hilal_yener Sahra-34 vallaha en son gittiğimde kan ilacı verdi doktor ama birşey söylemedi şöyle birşey var bu senelerdir olan birşey gebe olmadan öncede nefes problemim vardı mesela burnumdan aldıgım oksijen vucuduma yeterli gelmiyor tuhaf bir olay 😂
Beyzanurlina arslanmerve57 öle bi alışmışım ki yastıga dogumdan sonra nasıl bırakcam blmıyorum yastık ikiye bölündü nerdeyse yatmaktan🤣🤣🤣
zelis63 arslanmerve57 24 haftalığım belim agrımaya başladı dün gece yastıkla uyumayı denedim ama rahat edemedim
SnmTt arslanmerve57 ben 16. Haftada hamile yastığı kullanmaya başladım. Bazen onsuz yatmak zorunda kalıyorum uykularım çok bölünüyo yastıkla çok daha rahat.
Deriko Arkadaslar bende U seklınde olan yastıklardan aldım ama yatamıyorum kayıyor sureklı bı rahat edemıyorum 29haftadayım yastıksız uyuyorım arada yan yatarken fazla donunce karnımın ustune gelıyormus gıbı oluyor nasıl rahat edıcem bılemedım
Sahra-34 hilal_yener bende de bekarken yattığımda nefes problemim vardi kansızlığım düzelince o da düzeldi çok şükür . Ondan size dedim. Tahlilde hemoglabiniz kaç acaba ? Biliyor musunuz?