A_S_K ben yeni aldım 3 ay oldu profilo rengi beyaz olandan temizlemesi çok kolay ocağın parçalarını sadece köpüklü suyla yıkaman yeterli kiçbir kimyasal kullanma çamaşır suyu falan fırındada aynı anda 3 tepside koysan pişiriyo mikrodalgam var ama yinede mikrodalgalı özellikte olanı aldım çünkü mikrodalgaya herşey sığmıyo mikrodalga ayarıda var 8 yada 12 programlı tam hatırlamıyorum çok severek kullanıyorum tepsileride pürüzlü olmuyo bazı fırın tepsileri 2-3 kullanmaya paslanmış gibi oluyo ama bunlarda öyle bişey yok kısacası çok memnunum sanada öneririm 🌸🙏🏻