Kizlar selam, benim adetlerim düzensiz gidiyordu o yuzden duzenli bir dongum yok ama hayit tohumu kullandim 2 aydir duzenli gidiyordu tarihler oynasa da az cok.. En son 2 kasımda regl oldum 9 unda bitti 10unda hala lekelenme geliyordu ama akşamına kesildi tamamen. Sonrasında 11 kasımdan itibaren haftada 3 gun duzenli iliski yasadik eşimle. Uygulamaya gore 1 Aralık regl gunumdu ve biz kasımin 30una kadar duzenli tuttuk iliskiyi. 1 aralikta ic camasirimda kahve lekelenme gordum ilk defa tam gununde gelecek sanirim dedim 1-2 kerede sildikce peceteye geldi ama akşama kesildi. Kesildiği için ertesi gün tekrar ilişkiye girdik 2 aralıkta yani. Sonrasinda cumartesi gunu yani ayin 7 sinde hala reglim gelmedigi icin test yaptim 5 tl lik olanlardan ama 5 dk icinde bisey cikmadi attim çöpe. Ve o gun tekrar iliski oldugunda aksamina kahverengi lekelenmem geldi oluyorum galiba dedim. Peceteye sildikce gelmeye devam etti ped koydum batmadi bile pazar sabahi uyandim yine bisey yok lekelenme de kesilmis. Pazar gunu de asiri duygusaldim icim skldi agladim felan. Bide goguslerim cok dolgunlasti :( Bu ne boyle niye boyle oluyo yasayan var mi boyle aranizda?