Selamünaleyküm canlar bugün kontrolm vardı ikiz hamileyim. Nstde sancı çıktı doktor yarın için dogum dedi. Sularında da azalma varmış. İlk dogumum , Allahın izniyle sezeryan ve cok panik haldeyim. Sizden tek istegim dua. Lütfen okudugunuzda bizim için duayı çok görmeyin. Rabbim hepimizi kolaylıklarla ve hayırlısıyla dogumlar nasip etsin. ☺❣