İlk bebeğim olacağı için tecrübesizim yardımcı olun lütfen biberon aldığımızda mesela 0-6 ay oluyor ya 6 aydan sonra yeni biberon mu almak gerekiyor yoksa yeni başlık falan mı alınıyor her biberona başlıklar uyuyor mu acaba? Bilgi verebilirseniz sevinirim ne almalıyım ne yapmalıyım