Bayanlar son adetim 25 mart ona göre hesaplanınca bugun 37 haftalık olmuş oluyorum ama doktorum en başından beri 5 Nisan olarak hesaplıyor geç döllenme olmuş diye ama 10 önce kontrolüm vardı doktorum 37 haftalık bebek boyu var demişti diyorum ki acaba son adetime göre mi doğacak bu çocuk zaten sezeryan olacak doktorum 1 ocak demişti ozaman da adetime göre hesaplarsam 40 haftayı buluyor sizce neye göre hesap yapmalıyım ilk doğumuma 38 haftalık sezeryan oldu adete göre hesaplarsam 1 haftam kalmış olacak