Selver57 Herkese merhaba. 19. Haftamda bebeğimin beyninde koroid pleksus kisti oldugunu ayni zamanda tek arter ve tek vene sahip oldugunu ogrendim. Cok uzuldum ama daha sonra allaha sığındım. Benim gibi bu iki bulguya sahip olup saglikli bebegini kucagina alanlar var mi 🤲 Bebegim icin dua ederseniz cok mutlu olurum 😞
Kizkalesi Selver57 Bi bilgim yok, Allah şifa versin canım bol bol dua et bebeğine annenin duası makbuldur😐
Hatice_mustafa Selver57 Rabbim yardımcın olsun. Dua et bol bol canım. Rabbimden gelen bir güzellik olarak düşün. Birşey olmaz inş.
Gizem_37 @Selma30 ver57#6864466 cok gecmis olsun canim rabbim sifa versin nasil anlasildi kist oldugu detayli ultrasonda mi
Selver57 Gizem_37 evet canim 18. Haftada detayliya almisti doktor orada gördü. İki bulgu olunca amniyosentez onerdi ama yaptirmak istemedim. Allah buyuktur ya insallah bisey cikmaz 🤲
Gizem_37 Selver57 anladim canim bugun bende tam 19 haftalik oldum merak ettim o yuzden sordum. Rabbim sag salim saglikla kucagina almak nasip etsin stres yapma hersey Allah'tan bebeginin saglikli oldugunu dusun hep
Yrnkrm Selver57 karnından ne olursa olsun sıvı aldırma o bebeğide riske sokuyor yanlış anlama ama bu çocuk engellide olsa senin sağlamda olsa senin doğacak sen bakacaksın belki bişey yoktur benim ablamada saydılar bir sürü risk sıvı alalım dediler ablam kabul etmedi iyikide etmemiş suan 8 yaşında taş gibi bir kız yiğenim var
EbruIrmakAhmet Allah şifa versin inşallah sıkıntısı neyse atlatır bol bol dua et canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah
Zeynep_ilk Selver57 inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alirsin Allah'ım bol bol şifa verir inşallah 🤲🤲🤲
Bernw Selver57 Rabbim evladına şifa versin canım üzülme Allah büyüktür veren rabbim dermaninida verir inşallah sen Allah'a sigin dualarım bebeğin için olacak rabbim sana bağışlasin 🙏
okyanus8731 Selver57 doktor ne diyor peki nasıl düzelir miş bu durum yada nasıl sıkıntılara sebep olurmuş ?
Selver57 okyanus8731 diyor ki yuzde 20 sagliksiz bir bebekte olabilir ama olmayada bilir diyor. Allahran gelen basim ustune ama yine de onun aci cektigini dusunmek benim de canimi acitiyor 😞
mermeral Geçmiş olsun, doktorların dedikleri bazen de tutmuyor. Bakarsın sağ salim bebişin doğar, Allah tan umut kesilmez. Dualarını eksik etme.
htcmuhammed Benim ablamin oglunda kist vardi dogduktan sonra ameliyat oldu cok sukur iyi sapasaglam ve şuan 15 yasin da Korkma insaAllah birsey olmaz yaniliyorlardir olsa da buda sizin imtihaninz sakin ol strese girme ltfn bol bol dua edicz