Gebeliğiniz ilk 3 ayında grip ilacı kullandınız mı ? Dün ateşim de olduğu için doktora gittim serum takıldı hava verildi birde parol + kreval forte şurup + sef 1000mg yazıldı dün akşam ve bu sabah içtim ama içim hiç rahat değil doktor bi sorun olmayacagını söyledi bu ilaçlar gebelere veriliyor gerekli görüldüğünde zaten dedi ama içim rahat etmiyor içmek istemiyorum bide folik asit progestron ve sabahları aç karnına tiroit ilaçım var ismini hatırlamıyorum şuan 25mg olan bu kadar ilaç 6 haftalık gebelik için zararlı olur mu bilen yardımcı olabilir mi lütfen