Minanin_Annesi Kızlar yaz anneleri ? 5li ve 6li zibin seti kaçar tane almak gerekiyor? Ben 2 adet aldim birini hastane çantasına koymayı düşünüyorum. Ilk aylar çok lazım oluyor mu ?
Nur Minanin_Annesi canım bana çok lazım oluyor denildi ben baya aldım zıbın. Allah korusun kusması alışması her seye karsı önlem olarak ben zıbın aldım baya
Tubaaaa Canm bebek cok cabuk buyudugu ici 2 -3 parca disinda almayin giydiremezsiniz diyorlar istersen kusmasina karsilik bolca agiz mendiki al