[silindi] adette degil canim.bizim toplumda ben yaptim herkeste oyle yapmali diye bi ego catismasi var.neymis efendim o hamileyken baklavalar börekler acmis dogumdan sonra geleni ikramsiz gondermemiste,ikramsiz misafir mi agirlanirmista,onlarda hamilelik gecirmislerde bide bi laf varya "ne bileyim anam bizde hamile kaldik ama ikramimizi da yaptik misafirimizi de agirladik"diye haa iste boyle geri kafali millet topluluğu yüzünden zihnimize ne olursak olalim agrimizi sancimizi bi kenariya birakip iki canli halimizle millete sirf dedikodumuzu yapmasinlar diye ikramlik hazirlayacagiz.hadeee be ordann ulen hazirlasak tadini begenmiyorsunuz😂😂 yüzümüze gülüp"ayy canim ne zahmetler etmissin bide sen bunlari hamileyken hazirladin demi kiyamam"deyip daha kapidan cikar cikmaz "aman yaptigi da biseye benzese ne tadi var ne tuzu,bosu bosuna nimeti ariya vermis"diye dedikodu yapmayi kendilerine adet edinmis cahil cok bilmis bi topluluk yüzünden hamileligimin en zor evrelerinde kalkıp börek çörek açamam 😂😂hasta yanina geliyorlar bi zahmet onlar bisey yapip getirsinler de ben yiyeyim bebegime protein olsun😂😂hem sevaba girerler hemde ben onlarin elinin lezzetine bakarim😂😂
İnsan demekki yaş gittikce hayata baska türlü bakiyor.ahhh gidi zaman ahhh.nerde o eskiden herkese yaranmak icin kendini parcalayip gece gündüz iki canliyim demeden tatlisini ayri tuzlusunu ayri yapip dolapta hazirda bekleten Gamze nerdee...simdi hayati milleti dedikoduyu umursamayan Gamze nerde😂😂😂bu beni daha cok sevdim 🤣🤣 kafam miss daha az üzülüyorum daha az kırılıyorum🤣🤣artik insanlara karsi gardımı aldigim icin "sen cok değiştin" diyorlar.demiyorlar sirtina semeri vurup dehh diye diye gezdigimiz eşşek yerine koydugumuz kadın gözünü acti diye..tabi islerine gelmeyince adı sen eskiden boyle degildin oluyor.hee gülüm hee😅😅😂😂😂