Feminenia kan testi yapmadan beta değerin yüksekliğine bakmadan ki değer 2 güne bir artması gerekir bunun için takipte olması gerekir 2 katına çıkıyorsa sorun yoktur, bazen çıkmaya biliyor . nasıl hemen muayene etti anlamadım şuanda bebek yerleşmeye çalışıyor ve çok yeni anladığım kadarıyla keseyi göremezsiniz zaten, kalp atışını da duyamaz. Bence doktorunuzu değiştirin başka hastaneye gidin