Aysessss o değer sizin haşimoto olabileceğinizi gösteriyor. Bir endokrin uzmanı ultrason muayenesi ile teşhisi koyabilir. Hamilelikte tsh 2-2,5 altı olsun istenir fakat haşimoto farklı bir şey. Hamilelik öncesi yorgunluk, üşüme, kabızlık, yoğun saç dökülmesi vb belirtileriniz var mıydı?
bende de haşimoto var ve kadın doğum uzmanı harici bir endokrin uzmanı tarafından takip ediliyorum. Tsh değerim 1,3 ama bu hamilelik dönemi içinde artmayacak anlamına gelmiyor. Endokrin uzmanı takip ederek duruma göre ilaç dozajını ( euthryox) değiştirebilir.