Merhaba ben de 37 . Haftadayım ve göz kapanlarım sis hafif ayaklarım ve ellerim sis. Doğursam gari diyorum. Ara ara kasik ağrısı oluyor da düzenli degil. Bir de benim bebeğim bir yere toplanıyor acaba kendini mi hazirliyor anlamıyorum. Dun benim de vajina bölgesinde bi yanma hissi oldu bıçak batar gibi . Allahim yar ve yardımcımız olsun ve sağlıkla doğsun bebeklerimiz