hlyagl Sancıyı biraz tarif edebilir misiniz en cok nerde hissediyorsunuz merak ediyorum bilinçlenme için
humanisa hlyagl cnm rahimin ustu karnimin alt tarafı boyle bebek hareket etikce sancim cogaliuo ve bugün lababaoya gitim pedimde biraz isalnmis 😕
hlyagl humanisa benim daha cok var 27+3 olduk bugün benimde rahmimde ağrı vardı haftaya gidicem doktora belime sıcak su torbasiyla ısı verince iyi geldi 🙂
hlyagl humanisa teşekkür ederim benim kalcamda damar toplanmis galiba yurumekte zorlaniyorum ondan ya dusa gidiyorum yada sıcak su koyuyorum