Doktorumdan memnunum canım ama özel hastahanelerde küçük bi risk olduğu zaman devlete sevk ediyor bi arkadaşım erken doğum yaşadı ve özel hastahane riski almadı devlete sevk etti bende diyorum ki en azından devlette de birine gideyim oda takip etsin hümeyra hanıma da gidicem ama Allah göstermesin kimseye riskli bi durum olunca da sap gibi kalmayayım