38+3 haftalığım dün akşam kıl inceliğinde kan gelmişti sümüksü doktora gittim 2 cm açılman var dedi lekelenmen olur sabah tekrar gel bakalım dedi geceden beri hafif hafif arada kendini belli eden karın bel ve bacak ağrım oluyo ve pembe kanla karışık yapışkan akıntı geliyo muaneden sonra sizdedemi böyle geldi