Selam arkadaşlar
benim gibi uyku sorunu yaşayan varmı ? 2 de yattım saat 6 oldu yine ayaktayım ve çok dinç bir şekilde. Her gece rüyamda doğum yaptığımı görüyorum artık cidden pskolojim bozuldu. Beynim hazır, bedenim hazır, eşyalarım hazır ama bu çocuk gelmiyor 😂