Zeynoo21 4 haftalik gebelikte kesenin görünmemesi çok normal, canınızı sıkmayın. 6. Haftada görüldü benimki de, doktorum çok küçük dedi düşük önleyici hap verdi. Ilaç almadan başka doktora goruneyim dedim, yeni doktorum bu haftalarda gorunmesi bile gayet iyi, kucukluk buyukluk icin birsey denecek zaman degil henüz dedi, ilacı ıcmedim bile. Şimdi 10 haftalığız ve herşey yolunda gidiyor.
Canınızı sıkmayın, hcg değerleriniz normal araliktaysa bu haftalarda en önemli gösterge o.