SemaCoskun Efnan18 rennie duo içiyordum ama oda fayda etmemeye başladı bıraktım. Normalde bende mide sıkıntısı çok yaşarım hamilelikten öncede hep ağrır ve yanardi şimdi daha kötü su içsem yanıyor doğumdan sonra endoskopi düşünüyorum.
Efnan18 SemaCoskun evet canım normal değil zaman bence de bir görün rennie dünyanın en saçma ilaci zaten çiğneyerek kullaniyorsun sen de. Ben yollar önce ondan günde 6 7 tane cignedigimi hatırlıyorum banamisin demiyordu 🤦♀️
SemaCoskun Efnan18 ilk gebeliğim de ağızda eriyen kullandım şimdi şurubu var ama hiç etkisi yok gerçekten. Az kaldı artık sabretmekten başka çare yok maalesef 😕
Fatosruzgar Gmz0705 Gercekten mi ozaman bendekafamdakinden fazla alicam demektir. Hayirlisi artik ben kilodan cok catlarim die korkuorum o yuzden almak istemiorum yoksa kilo verilir ama catlaklarin caresi yok. Sabah aksam kremleniorum ama yinede ise yaramayanlar oluo
EsraAykzdemir hafsa2020 benim boy 1.75 cm 81 kiloyla hamile kaldim suan 36+2 deyim ve 93 kiloyum 🙃🙋🏻♀️ Doktorum cok diyor ama cok yemedigim halde son haftalarda kilom hizli artiyor
GizemAydoan hafsa2020 65 kilo ile hamile kaldım ilk 3,5 ayda 5 kilo verdim mide bulantıları mahvetti. Bugün 29+0 kontrolüm vardı 62 olmuşum ☺ Alınan tüm kiloların bebişlere yaramasını diliyorum 🙏
tuuuucee Gmz0705 hahahahha makarnalar lezzetli değil onu pıtırcığın istiyor diye güzel geliyor sana 😂😂😂😂
Pamukdeniz Kekmez yorumları okuduysan gaz dedim folikasit gaz yapıyor bana aşırı şişkinlik yapıyor dedim kardeş
ipeksfr Burcu16 kabızlıktan öyle geliyor sana. Bende 58 kilo ile kaldım kabızlıktan sürekli kilom değişiyordu. 21 haftalığım şuan yeni 59.5 oldum.
Svcnn hafsa2020 ilk hamilelgmde 21 kilo.aldm dgmdan snra hepsi gti.kilomn bikac ay icnde aonra simdi yine hamileym yine 20 ye yakn kilo.aldm heran dogummz olabilr