Kızlar 8 gün önce sezaryen doğum yaptım 63le doğuma girmiştim çıktıktan sonra göbeğim baya indi eski kiloma kadar düştüm diyebilirim ama karnım çok sarkık duruyor bunun için ne yapabilirim bunu önlemek istiyorum göbeğim olmamasına rağmen sarkması açıkçası çok canımı sıkıyor, önerisi olan var mı?