Arkadaşlar,dikişi sezeryan sonrası alcaklar,bi kaç gündür vajinada ani bıçak batması gibi oluyo,doktora dediğimde 1-2kezdi çok önemsemedi ama akşamına 4keZ oldu,serklajlı olup sona gidenlere soruyorum,dikiş atar mı bu dikişin acısı mı çocuk baskı yaptıkça açılır mı korkuyorum,35teyim