Hanimlar 8 ay once 3 aylik iken bir dusugum oldu.
Dort aydrda bebek dusunuyoruz. Arkadasinn teki rahim kaymasindan bahsetti dort aydirda olmayinca zaten acabalarla kafam allak bullaken birde rahim kaymasi duydum. Acaba hic hamile kalmayipta mi bu durum olur yoksa hamile kalip dusuk bile yapsan oylelerindedemi olur diye kafama takildi durdu 😒😒