EsmaSiyar o zaman şahsi fikrim girer bence. Çünkü sancıyla birlikte dönmeyen bebek bile dönebiliyormuş. Ben 38+1 im bebeğim henüz dönmedi bi umut döner diye bekliyorum. Perşembe kpntrolüm var eğer sıkıntı yoksa beklemek istemiyorum ama doktor illa sezeryan derse de yapacak bişe yok😳😳