Kubraseyit00 Hanımlar selam bugün tam idrar tahlili verdim. Normal fakat glukoz ESER yazıyor. Bu ne demek ? Bilen veya başına gelen var mı ?
Ela3_kerem Kubraseyit00 hamilelikte olabiliyormuş yani bazen seker yukselmedende idrarda glikoz cikabiliyomis böbrekler gecirgen oluyomus daha önceden seker varmiydi
Kubraseyit00 Byza negatif di hep bende ilk defa karşılaştım böyle biseyle . Suyu baya az içiyordum son zamanlarda acaba bunla ilgili bişey olabilir mi diyorum
Byza Kubraseyit00 hiç bilmiyorum ki doktora sormak lazım benim idrarda glukoz çıktı ama eser yazmıyordu
Kubraseyit00 Ela3_kerem hayır 24+3 haftayim ama açlık şekerim oldukça düşük.69 cikiyo Bazen yemekten 2 saat sonra evde olan şeker ölçüm aletiyle olcuyorum oda düşük 122 falan cikiyo
Kubraseyit00 Ela3_kerem yemekten 2 saat yazmışım 1 saat sonra pardon doktora da söylemiştim yükselmemis bile gayet iyi demisti
Ayseklc Kubraseyit00 merhaba yemekten 2saat sonra 122çıkıyorsa sınırdasınız denektir,ama 1saat sonra 140sınır.ama telaşe gerek yok,doktorunuz yönlendirme yapacaktır,syg
Kubraseyit00 Ela3_kerem Kanda açlık baktirmistim toklukda evde kendim şeker cihazıyla baktım 24+3 haftaligim sanırım şeker yüklemesi yapar diye düşünüyorum. Belki haftaya ister onuda bilmiyorum gerçi 24 28 hafta arasiydi sanırım
Kubraseyit00 Byza benimde hep negatif çıkıyordu dün ağzımda bir gariplik hissettim kuruluk gibi sürekli su içtim hatta şekerimmi çıktı ki diye de düşündüm açıkçası. Bu gidisimdede eser yazdı. Doktoruma attım sonuç sıkıntı yok dedi ama hep negatif di aklıma takildi
Ruhsuz Benim de dün akşam acilde idrar verdiğim zaman glukoz pozitif çıktı, doktor dahiliye ye git dedi gittim problem yok hamilesin sen Bi çıkar Bi çıkmaz dedi rahatlattı sağolsun beni, benim de ilk defa çıktı hep negatifti
Kubraseyit00 Ruhsuz ay bende öyle dün akşam acile gittim acillerde mi böyle cikyor 😜😅 bende doktora dedim skinti yok dedi ama ben yinede bidaha baktircam bı kaç gün sonra 😅 içim rahat etsin