tugceavkrn Kızlar 38+3 üm ve karnımın içine sanki bıçak sapliyorlar gibi ağrım oluyor adet sancısı gibi degil ama bi de çatılarımdan çok fazla ağrı var iç tarafa doğru doğum ne zmn olucak bilmiyorum ama bu şekilde olup da bikac gün sonra doğuran var mı acaba
bsra18- tugceavkrn sancı varsa zaman tut canım düzensiz aralıklı oluyorsa muhtemelen Doğum ayına girdiğin için yalancı Doğum sancılarıdır
azizeguneyy tugceavkrn hastaneye git ne olacağı hiç belli olmaz valla ben başım ağrıyo diye hastaneye gittim daha önce hiç epilepsi nedir bilmezken eipleosi nöbeti geçirdm ve sezaryene alındım
tugceavkrn bsra18- sancım yok işte sadece bel ile sırt bölgeme ağrı giriyor ama onun dışında karnımdaki bıçak saplanmasi gibi oluyor normalde adet sancısı gibi olmalı ama öyle değil
Ozgu Benim de ayni sekilde oldu dün akşam doktorum eğer çok fazlaysa ya da geçmezse nst çekelim mutlaka haber ver dedi